RAVENOL 5W30 FDS USVO 5L

7 Review-uri
-8% nou
265,00 Lei 244,00 Lei
Ravenol FDS USVO, special conceput pentru Ford, Mazda, Honda, Dacia, Land Rover si Jaguar. 
In stoc

Durata de livrare: 3 zile lucratoare

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: FDS5L Ai nevoie de ajutor? 0722 354 191
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (7)

RAVENOL FDS SAE 5W-30 este un ulei de motor integral sintetic, cu frecare redusa, creat cu uleiuri de baza PAO (Polyalphaolefine) si tehnologe CleanSynto® pentru autoturisme pe benzina si diesel, cu sau fara turbocompresor si injectie directa.

RAVENOL FDS SAE 5W-30 minimizeaza frecarea, uzura si consumul de combustibil. Are caracteristici excelente de pornire la rece. Este potrivit pentru intervale extinse de schimb de ulei, conforme cu specificatiile producatorilor.

RAVENOL FDS SAE 5W-30 ofera siguranta operationala in toate conditiile de condus cum ar fi opririle si pornirile frecvente in trafic si circularea cu viteza mare.

Note aplicative:

RAVENOL FDS SAE 5W-30 este potrivit ca ulei de motor pentru utilizarea eficienta a combustibilului pe tot parcursul anului, in motoarele moderne pe benzina si diesel, in autovehicule, furgoane și vehicule similare de la FORD și RENAULT, Toyota, Hyundai, Kia, Mazda, Honda, Nissan, Mitsubishi cand specificatiile ACEA A5 / B5 sunt cerute.

Datorită compoziției specifice, RAVENOL FDS SAE 5W-30 este foarte potrivit pentru a fi utilizat pentru multe dintre cele mai recente cerinte OEM.
Specificatii:

Licente: API SL, API SL/CF, ACEA A1/B1, ACEA A5/B5

Testat si aprobat de catre:

RENAULT RN0700, FORD WSS-M2C913-D, JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5003; Ford WSS-M2C-913-C, Fiat 9.55535-G1

Caracteristici: FDS SAE 5W-30ofera:

  • proprietati excelente de pornire la rece chiar si la temperaturi de sub -30 ° C
  • caracteristici stabile si excelente de vâscozitate; stabilitate la forfecare
  • economie de combustibilului în toate conditiile de funcționare
  • neutralitate fata de materialele de etansare
  • tendinta de evaporare foarte scazuta ceea ce duce la un consum mic de ulei
  • protectie extinsa impotriva uzurii, coroziunii si spumei
  • proprietati excelente de detergenta si de dispersie
  • interval extins de schimb

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Achizitie verificata

Octavian Dudas,

Foarte multumit de acest produs! Merge pe ford transit 2001 2.0TDDI 100 cp. Motorul nu mai e atat de galagios si porneste mult mai usor

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Adrian neculoiu,

Salut! Uleiul Ravenol 5w30 vmp usvo se mai fabrica? La brasov nu se gaseste decît smp 5w30 care ar fi înlocuitorul lu vmp.asa spun comercianți de piese.

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Nicoară Raul-Florin,

Folosesc acest ulei de 1.000 de km și sunt foarte mulțumit de el. Mașina este un Renault Symbol 1.4 MPI, 75 Cp. Personal am remarcat că comparativ cu uleiul vechi (10w40 băgat de mecanic la prima revizie după ce am luat mașina, ăsta este mult mai ok). Mașina se simte complet diferit, merge mai lin și nu mai face ca un tractor, se simte mai puternică și mai înfiptă. Înainte să schimb uleiul am băgat și un aditiv de curățare de la resurs (superflush parcă) iar după un aditiv de întreținere tot de la Resurs ( total, dacă nu mă înșel). Deși mașina are doar 73.400 km am vrut să văd dacă are depuneri, iar cu aditivul de întreținere, am mers pe principiul că nu am ce să stric. Dacă este să vorbim de consum, consumul mixt ( deoarece am mers și Urban și extraurban pentru că fac naveta) a ajuns de la 8.1l/100 cu 10w40 la 7.6/100 cu 5w30 iar ca o comparație suplimentară, de când cu 5w30-ul am început să nu mai țin atât de mult de consum. Nu o să intru în polemici despre cât economisesc eu la pompă pentru că nu cred că are rost dar mod cert diferența o să se simtă. Ca și costuri comparativ cu prima revizie care a fost 350 lei cu tot cu ulei și manoperă, aici la a doua revizie am avut așa: avem asa: - Ulei Ravenol 5W30 FDS USVO 5l = 234 lei - F ulei mann = 17 lei - F aer OE Renault = 30 lei - F combustibil Mann = 55 lei - F habitaclu cu carbon activ Mann = 77 lei - Resurs Flush = 58 lei - Resurs Total 50g = 48 lei TOTAL = 519 LEI cu transport gratuit prin Fan Courier +50 lei manoperă la mecanic deci ( 570 de lei cu totul) Probabil dacă nu luam filtrul de habitaclu cu carbon activ și aditivii cu siguranță ieșea mai ieftină revizia cu 100 și un pic de lei, dar am mers pe principiul că deși Renault Symbol de 1.4 mpi 75 Cp se strică greu și este ieftin ca și piese, totuși sunt prea sărac ca să iau lucruri proaste atunci când vine vorba de întreținerea mașinii. Până la urmă este o mașină pe care nu am de gând să o schimb prea curând, deoarece sunt destul de tânăr și sunt convins că întreținută corespunzător va ajunge la un număr frumușel de km. Concluzia, recomand cu căldură atât uleiul 5w30 fds USVO cât și aditivii.

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Baciu Cristian,

Mazda 3 bk 1.6 benzina, am facut schimbul la 170k km. Acum sunt la aproape 180k km si uleiul e inca perfect auriu pe joja. Mi-a consumat putin ulei (maxim 200ml) cand am facut un drum de Austria si am tinut-o in 140+ aproape tot drumul, de atunci nu a mai consumat un gram, motorul este mai silentios decat cu uleiul de dinainte si merge foarte lin si se tureaza foarte bine. De asemenea stafful 99Vehicles este prompt si profesional.

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Marius,

Salutare intregii echipe 99 Vehicles! Tin sa va dau un feedback, pentru ca sunt incantat la maxim si nu regret deloc investitia facuta cu ocazia schimbului de ulei! Am avut acest "moft" si am curatat motorul, inainte de a scoate uleiul vechi, cu aditivul Super Resurs concentrat 100 ml. Am scos uleiul vechi si am adaugat uleiul recomandat de voi, in functie de motorul masinii/ an / km :Ravenol 5W30 FDS USVO. Apoi, chiar daca respectivul ulei are proprietati excelente, am adaugat in noul ulei + aditiv de ulei motor Resurs Next 75 g (ca un perfectionist si iubitor de calitate)!!!! Am facut o mica surpriza si sistemului de injectie : am facut un plin de benzina, in care am adaugat aditiv Ravenol. Uite asa, ca sa fie treaba buna!

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie verificata

Andrei Stanciu,

L-am folosit intr-o Mazda 6 GH, 2.0 benzina, 147CP si motorul este sesizabil mai silentios in comparatie cu uleiul Dexelia 5W30, recomandat de producator. De asemenea, in unele momente motorul tremura usor, cand stateam pe loc si eram la relanti, acest lucru a disparut. Voi vedea in timp cum se comporta, insa pentru inceput sunt multumit.

Raspunde

A fost util acest review?

Achizitie neverificata

Sibian loghin,

Merge pe focus 2 1.6 tdci 109 cp 2006

Raspunde

A fost util acest review?

close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!