Ravenol 5W40 VST USVO - 1L

-15% nou
65,00 Lei   55,00 Lei
In stoc

Durata de livrare: 3 zile lucratoare

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: VST1L Ai nevoie de ajutor? 0722 354 191
  • Descriere
  • Review-uri (1)

RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 este un ulei integral sintetic de motor de tip frecare redusa realizat prin tehnologia USVO ( Ultra Strong Viscosity Oil ) destinat utilizarii in motoarele moderne pe benzina sau diesel cu sau fara turboalimentare si injectie directa.

Reducerea frictiunii, a depunerilor, a consumului de combustibil in acelasi timp cu protejarea superioara a motorului inca din faza pornirii la rece fac ca acest ulei sa fie unul de exceptie.

Este potrivit pentru intervale extinse de schimb acolo unde producatorul recomanda acest lucru.

RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 garanteaza functionarea in parametri optimi ai motorului indiferent de modul de exploatare al acestuia ( porniri –opriri frecvente ,viteza in regim de autostrada )

Utilizari/Aplicatii

RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 este un ulei care realizeaza economie de energie / economie de combustibil si care poate fi folosit pe tot parcursul anului in cele mai moderne motoare, atat pe benzina cat si diesel cu sau fara turboalimentare si catalizator ale autoturismelor, microbuzelor si vehiculelor mici de tranport

Specificatii/Aprobari:

ACEA A3/B4, API SN/CF, Lizensiert: API SN

MB-Freigabe 229.5, Porsche A40, VW 502 00/ 505 00, BMW Longlife -01

Opel GM-LL-B-025, Renault RN0700/ RN0710

Caracteristici tehnice: RAVENOL VST USVO SAE 5W-40:

  • rezistenta ridicata la frecare
  • economie de combustibil datorita curgerii usoare
  • excelente proprietati dispersante si detergente
  • previne formarea slam-ului
  • mareste gradul de curatenie a motorului
  • pornire usoara la rece
  • mentinerea vascozitatii indiferent de variatiile de temperatura
  • volatilitate scazuta
Achizitie verificata

Rusu Ionut,

Am pus acum câteva zile acest ulei într-un 1.7 Cdti (Z17DTL) cu 278000 km. Pana acum foloseam ulei GM, iar diferența este una enormă. Motorul merge cu mult mai puține vibrații și zgomot la ralanti, la mers constant la 2000 rpm aproape ca nu îl mai aud, iar turbina care fluiera la rece cam 10 km, acum după 2-3 km nu mai are nici un fluierat.

A fost util acest review?

Scrie un review


close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!