Durata de livrare: 3 zile lucratoare
RAVENOL VMO SAE 5W-40 este special conceput pentru utilizare in motoarele diesel si pe benzina, prevazute cu injectie directa multipunct (motoarele pe benzina) si sistemul Pumpe Duse (motoare Diesel)
RAVENOL VMO 5W-40 are un indice de vascozitate exceptional pentru un ulei din clasa 5w-40 asigurand in acest fel o stabilitate a vascozitatii atat la cald (consum redus de ulei-evaporare scazuta) cat si la rece (pornire usoara – lubrifiere ridicata a pieselor din rampa superioara a motorului, tacheti, supape, ax cu came, etc) dar asigura si o economie de combustibil.
Avand un continut redus de cenusa si un indice de vascozitate ridicat , VMO asigura o functionare corespunzatoare a filtrului de particule pe o perioada foarte mare de timp(cu 20% mai mult decat un ulei similar produs de un competitor de top) si un interval de schimb extins la 30000 km.
RAVENOL VMO 5W-40 indeplineste standardele cerute de normele de poluare EURO IV si EURO V
Aplicatii:
RAVENOL VMO 5W-40 este special conceput pentru motoarele prevazute cu sisteme de injectie directa a combustibilului. Calitatile exceptionale il recomanda pentru a fi folosit si in motoarele prevazute doar cu sisteme clasice de alimentare
RAVENOL VMO 5W-40 indeplineste cele mai severe norme de lubrifiere impuse de marii producatori de autoturisme ( BMW, Mercedes, Porsche, Ford, Fiat, etc)
Specificatii:
API SM/CF, ACEA A3/B4, C3
Aprobari:
MB 229.31, VW 502 00 / 505 00 / 505 01
Testat si evaluat in urma exploatarii in conditii exteme (porniri opriri frecvente, viteza mare, mediu umed/prafos, temperaturi foarte scazute, etc) de catre:
BMW Longlife-04, Porsche A40, Ford WSS-M2C917-A, Fiat 9.55535-S2, Audi/Volkswagen G 052 167 M2, G 052 167 M4 (MX), G 052 167 M6 (MX), BMW 81 22 9 407 002, BMW 81 22 9 407 029, BMW 81 22 9 407 547, Mercedes Benz 000 989 82 01
Caracteristici – RAVENOL VMO 5W-40 ofera:
Bogdan,
Folosesc Ravenol VMO pe un VW 2.0 BKP, deci PD. Intr-adevar, dupa aproximativ 1500 km a inceput sa se cunoasca calitea Ravenol vs Castrol-precedentul ulei folosit. Motor mai silentios, pornire mai usoara si nu in ultimul rand consum mai mic de combustibil. Cat priveste gradul de evaporare nu sta la fel de bine precum gradul de lubrefiere. Se consuma mult mai mult decat alte uleiuri sintetice-nu full sintetice, asta in conditiile in care motorul nu consuma ulei decat la pornirea rece. O sa incerc RUP. E full sintetic si este USVO. Sa vedem...
RaspundeA fost util acest review?
8 persoane au considerat acest review util!