Durata de livrare: 3 zile lucratoare
VIZOZITATE- 5W-30
SPECIFICAȚII- ACEA C3
FABRICARE – SINTETICĂ
APROBĂRI-RENAULT RN17
RAVENOL RNV SAE 5W-30 este un ulei de motor sintetic cu frecare scăzută, cu tehnologie CleanSynto® pentru motoarele pe benzină și diesel, bazate pe cea mai recentă tehnologie aditivă cu uleiuri de bază selectate. A fost dezvoltat special pentru motoarele Renault și Dacia.
RAVENOL RNV SAE 5W-30 este potrivit pentru utilizare la motoarele pe benzină și diesel cu și fără filtru de particule și convertor catalitic de gaze de evacuare și în motoare conform celui mai recent standard EURO 6d-Temp.
Gama de vâscozitate SAE 5W-30 asigură o pornire fiabilă la rece la temperaturi exterioare scăzute și lubrifiere completă la temperaturi ridicate de funcționare. Pierderile de fricție și uzura sunt reduse.
Prin reducerea semnificativă a consumului de combustibil, RAVENOL RNV SAE 5W-30 ajută la protejarea mediului prin reducerea emisiilor.
Intervalele extinse de schimbare a uleiului conform instrucțiunilor producătorului.
Note de aplicare
RAVENOL RNV SAE 5W-30 este potrivit pentru toate motoarele pe benzină, motoarele diesel fără DPF (Diesel Particulate Filter), motoarele diesel cu DPF de la EURO 6d-Temp de RENAULT și Dacia, precum și pentru motoarele diesel cu DPF, dacă un ulei de motor conform la ACEA C3 este necesar.
RAVENOL RNV SAE 5W-30 poate fi utilizat universal la toate motoarele pe benzină și diesel cu sau fără turbo, cu excepția RS / Alpine.
RAVENOL RNV SAE 5W-30 poate fi utilizat și pentru cele mai noi motoare EURO 6d.
Specificația Renault RN17 înlocuiește specificațiile RN0700 și RN0710.
Trebuie respectate intervalele de schimbare a uleiului conform instrucțiunilor producătorului.
caracteristici
RAVENOL RNV SAE 5W-30 oferă:
conținut scăzut de componente care formează cenușă (cenușă sulfatată, fosfor și sulf)
tehnologie aditivă specifică pentru ungere optimă
rezistență, durabilitate și robustete extrem de ridicate
proprietăți excelente de curățare
Economii de combustibil
Sebastian,
Personal am folosit la Renault Megane 1.3 TCE. Este exact cel recomandat in configurator, compatibil cu norma RN 17. Am fost placut surprins ca si-a pastrat aspectul curatel dupa cateva luni de la schimbul uleiului vechi (care era cam negru, dupa 8000 km). Nu am sesizat diferente fata de uleiul din fabrica. Iarna, la porniri la rece nu sunt vibratii sau alte zgomote. Ajunge repede, in 10 min la temperatura optima. Ma gandesc sa folosesc si la Dacia Logan 1.0 Sce, desi nu e listat in configuratorul oficial (doar 5w30 FDS sau 5w40 VST)
RaspundeA fost util acest review?
5 persoane au considerat acest review util!