Durata de livrare: 3 zile lucratoare
Proprietăți - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - reduce emisiile poluante - funcționarea lină a motorului - reduce consumul de combustibil - lubrifiere instantanee după pornire la rece - durată lungă de viață a motorului - rezistență excelentă la uzură - presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare - curățenia remarcabilă a motorului - fiabilitate ridicată a lubrifierii - stabilitate optimă la îmbătrânire - stabilitate mare la forfecare
Corespunde şi indeplineşte următoarele specificatii:
ACEA C3 ∙ API SP ∙ BMW Longlife-04 ∙ MB-Approval 229.31 ∙ MB-Approval 229.51 ∙ Porsche C30 ∙ VW 504 00 ∙ VW 507 00
LIQUI MOLY recomandă de asemenea folosirea acestui produs şi la autovehicolele cu următoarele specificaţii :
ACEA C2 ∙ BMW Longlife-01 (up to 2018)* ∙ BMW Longlife-01 FE (up to 2018)* ∙ Fiat 9.55535-S1 ∙ Fiat 9.55535-S3 ∙ VW 500 00 ∙
VW 501 01 ∙ VW 502 00 ∙ VW 503 00 ∙ VW 503 01 ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01 ∙ VW 506 00 ∙ VW 506 01 (With the exception of R5 and
V10 TDI engines before 6/2006) ∙ * limitat la motoare benzina BMW fără filtre de particule din UE inclusiv Norvegia, Elveția și
Liechtenstein
Caracteristici tehnice
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 70 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 12.2 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 173 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 11,1 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 0,85 g/100g DIN 51575
Culoare L3,5 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare
Pentru motoarele pe benzină și diesel care respectă standardele de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6 (inclusiv FSI, common rail și pompe
duze). De asemenea, potrivit pentru vehiculele cu motor (CNG / GPL) și vehiculele cu filtru de particule diesel (DPF), chiar dacă este
recondiționat. Excepție: motoarele R5 și V10 TDI fabricație înainte de 06/2006. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și
convertori catalitici. Pentru cerere universală pentru cele mai noi tehnologii motorizate de la Audi, BMW, Mercedes-Benz și VW Group.
Mod de utilizare
Se vor repecta indicaţiile producătorilor de motoare şi autovehicule. Eficienţă maximă şi protecţia filtrului de particule este asigurată
doar dacă uleiul se utilizează în stare neamestecată.
Indicaţii pt. atelierele de service: restul de ulei din rezervor nu trebuie să fie mai mare de 5%.